Colour - like no other 5. nov 2006

Jeg undrede mig meget da jeg for nylig så den nye reklame for Sony Bravia - en masse farve-eksplosioner, i ordets bogstaveligste forstand... Reklamen kan ses konstant på samtlige tv-kanaler, men også på www.bravia-advert.com i al sin gloværdighed.

Det forekommer næsten surrealistisk - og er i sandhed meget meget unikt - jeg har aldrig set noget lignende. Og jeg har lyst til at købe et Sony Bravia, hvad det så end er.

Der er dog en ting jeg ikke forstår - hvem er ham klovnen, og hvorfor løber han væk?

Men det er en fantastisk reklame - så dejligt at der ikke er micro-vibrationer, lykkelighedsmolekyler, "sjove" ordspil, dumme fædre, "så er den her"-udråb eller noget af alt det vi ser så meget af i reklamerne. Den er ikke særlig rationel, eller for den sags skyld særlig produktorienteret. Men ligesom sin forgænger - den med de 230.000 hoppebolde i San Francisco - så giver den en dejlig følelse, og en fornemmelse af at der virkelig findes mange farver i verden. Farver som man åbenbart kan nyde endnu mere på et Sony Bravia.

Så hurra for det - endelig en god reklame - en man ligefrem har lyst til at se flere gange.

Tilføj kommentar

www.peterlind.dk

Nyeste blog-indlæg